HTML

Kőszegi András

"Egyenesnek kell lenni, nem pedig kiegyengetettnek." (Marcus Aurelius) "Legyünk mi a változás, amit látni szeretnénk a világban." (Mahatma Gandhi)

Friss topikok

Linkblog

A MÁRKA ÉN VAGYOK!

2019.12.19. 17:23 Kőszegi András

Van, ami csak az enyém, van, ami mindenkié.

2011 tavaszán hoztam létre az első magyar personal branding, személyes márka konferenciát, “A márka én vagyok!” címmel.

a_marka_en_vagyok_fej_1.jpg

Az élet számos területéről, kiváló szakemberekkel jártuk körbe, hogy mik az elengedhetetlen feltételei egy jó személyes márka felépítésének és fennmaradásának.
Papp-Váry Árpád, Réz András, Molnár-Bánffy Kata, Sugár András, Hajdu Zoltán, Bruck Gábor, Pallagi Ferenc, Kassay Lili, Berkes Péter, Rácz Félix, Vincze Ottó és Talmácsi Gábor is velünk volt.

Egy évvel korábban, Magyarországon 2010-ben a HVG – véleményem szerint tévesen – “énmárka” címmel adta ki azt a könyvet, aminek az eredeti címe “BRAND YOU”. Ezzel el is kezdődött a divatos “énmárka” kifejezés rossz használata.

Ez körülbelül olyan, mint amikor bejöttek Magyarországra a “low cost” légitársaságok, amit az újságírók “fapados” légitársaságokként vezettek be, ezzel elképesztő károkat okozva a piaci szereplőknek.

Mi itt a gondom? Az, hogy a személyes márkaépítés az nem egyenlő az “énmárka” építéssel.

Az “énmárka” az nem más, mint az önismeretem, az értékeim, amire többek között valóban szükség van a személyes márkaépítéshez. De az “énmárka” az csak az enyém. Amikor belenézek a tükörbe és csak én magam nézek szembe.

A személyes márkaépítés pedig az, amikor erről el kezdek másoknak is beszélni, a történeteimet mesélni, megosztani. A személyes márkám az pedig már mindenkié.

Tehát, amiről tévesen beszélnek, az “énmárka” kifejezés, az csak egy fontos része a személyes márkaépítésnek.
( Kőszegi András )

Szólj hozzá!

Címkék: brand branding márka márkaépítés personal branding énmárka személyes márkaépítés Kőszegi András KIMONDOM márkainspirátor onbrands.hu márkatanácsadó

A bejegyzés trackback címe:

https://koszegiandras.blog.hu/api/trackback/id/tr5615359158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása