Tomkó Bori főszerkesztő kérdezett, a márkaépítésről beszélgettünk.
"Ma már minden terméket nagyon gyorsan le lehet másolni és le is másolják. Így már termék a termékkel nem nagyon tud versenyezni, mert minden tök egyforma. Már sokkal inkább számít az emberek fejében, hogy te mint vállalat, vagy annak a vezetője mit képviselsz a világban, milyen értékek mentén működsz és működteted a vállalatodat. A fenntarthatóság nem azt jelenti, hogy adományozol, hanem hogy a stratégiád része, hogy a működésed minden részletében figyelsz arra, hogy hogyan tudjuk majd a holnapot is együtt, jól megélni. És egy társadalmi kampányon vagy hozzáálláson keresztül lehet megmutatni igazán magunkat, az emberek pedig ehhez tudnak kapcsolódni. Azzal viszont szembe kell nézni, hogy a döntésekhez nem elég a pénz, ehhez leader típusú emberek kellenek, akár egy nagyvállalatban, akár egy helyi kisvállalkozásban, akár a személyes életünkben."
Itt tudod elolvasni:
http://carrie.hu/riport/egy-jo-otlet-es-egy-logo-meg-keves-a-sikerhez-interju-koszegi-andras-markatanacsadoval/