Tomkó Bori főszerkesztő ismét kérdezett, a márkaépítésről beszélgettünk.
Egy új világ kezdődik. Túlélheti a márkád?
"Az erős és felelős márkák, de csak azok, változatlanul irányadóak lesznek a fogyasztók mentális térképén. A mögöttünk álló válságok is világosan megmutatták, hogy a válság utáni kilábalás és az utána lévő időszakának azok voltak a nagy nyertesei, akik nem hanyagolták el a márkájukkal, így tehát a partnereikkel, a fogyasztóikkal, de akár a médiával való törődést. Vállalati, vagy személyes márka esetében is azt tehát mindenképpen egy hibás lépésnek tartom, hogy a márka erejének, értékének a fenntartására, kommunikációjára elsősorban és azonnal nem befektetésként, hanem költségként tekintenek."
Itt tudod elolvasni:
http://carrie.hu/egyesmas/egy-uj-vilag-kezdodik-tulelheti-a-markad-megkerdeztuk-a-szakertot/