HTML

Kőszegi András

"Egyenesnek kell lenni, nem pedig kiegyengetettnek." (Marcus Aurelius) "Legyünk mi a változás, amit látni szeretnénk a világban." (Mahatma Gandhi)

Friss topikok

Linkblog

KŐSZEGI ANDRÁS A MÁRKAÉPÍTÉSRŐL A CARRIE.HU OLDALON - INTERJÚ

2020.10.02. 18:04 Kőszegi András

Tomkó Bori főszerkesztő ismét kérdezett, a márkaépítésről beszélgettünk. 

Egy új világ kezdődik. Túlélheti a márkád?

"Az erős és felelős márkák, de csak azok, változatlanul irányadóak lesznek a fogyasztók mentális térképén. A mögöttünk álló válságok is világosan megmutatták, hogy a válság utáni kilábalás és az utána lévő időszakának azok voltak a nagy nyertesei, akik nem hanyagolták el a márkájukkal, így tehát a partnereikkel, a fogyasztóikkal, de akár a médiával való törődést. Vállalati, vagy személyes márka esetében is azt tehát mindenképpen egy hibás lépésnek tartom, hogy a márka erejének, értékének a fenntartására, kommunikációjára elsősorban és azonnal nem befektetésként, hanem költségként tekintenek."

Itt tudod elolvasni:
http://carrie.hu/egyesmas/egy-uj-vilag-kezdodik-tulelheti-a-markad-megkerdeztuk-a-szakertot/

ka-portre-2019_portre.jpg

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: brand branding márka márkaépítés personal branding személyes márkaépítés Kőszegi András carrie.hu márkainspirátor onBRANDS márkatanácsadó Tomkó Bori

A bejegyzés trackback címe:

https://koszegiandras.blog.hu/api/trackback/id/tr3416225042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása