HTML

Kőszegi András

"Egyenesnek kell lenni, nem pedig kiegyengetettnek." (Marcus Aurelius) "Legyünk mi a változás, amit látni szeretnénk a világban." (Mahatma Gandhi)

Friss topikok

Linkblog

KŐSZEGI ANDRÁS MÁRKATANÁCSADÓT A 168 ÓRA KÉRDEZTE A KORMÁNY EMOJIS KAMPÁNYÁRÓL

2021.08.03. 11:08 Kőszegi András

koszegandras-2021-168.jpg

 A legújabb óriásplakát kampányban a kormány a csetelésből és a közösségi médiából már jól ismert emotikonokat használja.

A 186 óra erről kérdezett, politikamentesen, kizárólag kommunikációs szempontból, hogyan látom.

Ki a célközönség? A fiatalok?

Nem a célközönség a lényeg, hanem a kommunikáció mikéntje. Ha egy kicsit túlnézünk az értelmiségi picsogáson, ami jellemzi a közéletet, akkor azt látjuk, hogy a világban nagyon sokféle ember létezik. Sokuknak nem információkra van szükségük, hanem érzelmekre. A kommunikáció nagyon leegyszerűsödött, főleg a digitális térben, ahol már ezek az emojikkal kommunikálnak az emberek.

Egy kínai mondás szerint egy kép egyenlő ezer szóval. Nézzük meg a telefonunkon a YouTube ikont: visszament a legősibb írásmódba, a leggyermekibb kommunikációba. Az óvodában kommunikálunk így: Pistikének a gomba a jele. Főleg a politikai kommunikációban, de az üzletiben is, az üzeneteket le kell egyszerűsíteni. Nem lebutítani, leegyszerűsíteni.

De ennyire?

Tovább olvashatod ITT

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: kommunikáció választás márka márkaépítés politiki kommunikáció Kőszegi András márkatanácsadó

A bejegyzés trackback címe:

https://koszegiandras.blog.hu/api/trackback/id/tr3816647730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása